Altınordu’da sessiz bekleyiş: Devir gerçekleşmedi, transfer gecikiyor!
TRANSFERDE HİÇBİR ADIM ATILMADI!
Kırmızı lacivertli İzmir ekibinin 2. Lig’deki rakipleri takviye çalışmalarına hız verirken, Altınordu BaşkanI Seyit Mehmet Özkan ise henüz bu konuda bir adım atmadı. Başkan Özkan günler önce mevcut kadroda bu ay sonu sözleşmesi bitecek olan Abdullah Balıkuv, Ali Ceylan, Berat Kalkan, Eren Tokat, Gökhan Süzen, Hamza Küçükköylü, İsmail Güven, Kerim Avcı, Sadi Karaduman, Selahattin Çankırlı ve Yavuz Buğra Boyar ile yolları ayırmış, amatör lisansla geçen sezon kırmızı-lacivertli formayı giyen Yılmaz Özeren, Eren Altıntaş ve Arda Mutlu’ya da veda edilmişti. Kiralık olarak giden Mitatcan Erdoğan ise takıma döndü.
KALANLARA ÜST LİGLERDEN TALİP VAR!
Altınordu’nun kadrosunda kalan oyunculara da üst liglerden talipler olduğu belirtildi. Özellikle orta saha oyuncusu Ege ve kaleci Arif Şimşir için Süper Lig kulüplerinin kesinin ağzını açtığı kaydedildi. Taraftarlar, takviye yapılmadan gerçekleşecek satışların kulübü daha da güçsüz hale getireceğinden endişe ediyor.
Muhabir: ENES GÜRSOY NERGİZ

